2014. február 19., szerda


Meleg ebéd az iskolai menzán. Nem tudom mit ettem de nagyon finom volt. Máris derűsebben látom a világot.

Internetem továbbra sincs, de ami késik az nem jön időben mint tudjuk. Valahogy túlélem.

A fűtés lassan de biztosan beindul. Megfagyni sem fogunk már.

Gerzson megkapta a használt ketrecet, és éppen teszteli. Elég kicsi, de az utazó dobozánál azért mégis nagyobb. Aztán egy hónap múlva meglátjuk hogy jövünk ki a pénzből. Még nem tudom mennyit fogok kapni, ugyanis az útiköltség rám eső részét levonják a zsebpénzemből. Hamarosan kiderül. Ha tudok spórolni, meg persze ha meg nem futamodok akkor később veszek egy nagyobb ketrecet. Most még elleszünk így.

Az ifjúsági házban elkezdtem átrendezni a raktárszobánkat. Messzire nem jutottam ugyan, de már most átláthatóbb. Minden nap egy kicsit dolgozok rajta. Más dolgom még úgy sincs.

A nap legfontosabb eseménye a hockey meccs volt. Finnország játszott Oroszország ellen. Finnek nyertek 3-1-re. Nem követem az olimpiai játékokat, de annyit tudok hogy ez a mai győzelem kulcs fontosságú volt.

Este az egyik csemeténk indítványozta hogy süssünk palacsintát vacsira. Végül ő maga sütötte meg, mi csak segédkeztünk. Majd közösen megettük. És ezután még megnéztünk egy epizódot a Titkos életek című finn szappan operából. Kis szakácsunk zárásig maradt és még rakodni is segített. Aminek különösen örültem hogy beszélgetett velem angolul. Nagyon cuki 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése