2014. február 14., péntek

Valentin nap, első munkamap


Az időbeosztásom elég érdekes. 10-18, 12-20, 14-22, illetve 16-23 óra között dolgozok. Vasárnap és hétfő a szabadnapom.

Főnők/mentor sehol. Két kolleginámmal töltöttem az első műszakom. Nincs igazán munla. A diákok iskola után lassan beszállíngóznak és mindegyikük lefoglaéja magát valamivel, kártya, videójáték, billiárd, internet, tv... nekünkmigazából csak felügyelnünk kell. Persze a tíz hónap azért nem ezzel fog eltelni. Lesz iskolalátogatás, és rendezvényszervezés is. Rögtön az első napon belecsöppentem egy rapp koncertbe. Mivel valentin nap van a dekorációt is ehhez igazítottuk, lila és piros papírszívecskéket vagdostunk. A koncerten fényképezés volt a feladatom.

Napközbem készítettem egy plakátot Magyarországról és kis falumról Eneséről. Nem vagyok egelégedve az eredménnyel, teljesen elszoktam a nem pptvel készülő prezentációktól.

Reggel az aéagspri szárítóhelységben találtam egy ketrecet. Gerzsonnak nagyon jó lenne, de még ki kell derítenem el szabad-e vinnem. A görényke egyébként jól érzi magát, csak egy kicsit nagyobb térre vágyik, több mozgásra. Amíg itthon vagyok szabadlábon van, de amíg munkában vagyok nem merem egyedül kint hagyni. Még kárt tenne magában, olyan butus.

könyvtár

ifjúsági ház

valentin nap a pubiban









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése