2014. április 22., kedd

Még mindig Húsvét


Ragyogó napsütés, 10fok körüli hőmérséklet, majdnem tavasz.

Második alkalommal látogattam meg az állatkertet. Ezúttal Jennával, akivel együtt dolgozunk, és az unokatestvérével, Ninaval. Nagyon jól éreztem magam, végre kint a szabadban, téli nagykabát nélkül. Az állatok is felébredtek, így láthattam a rókákat is.

Az állatkert után Ninához mentünk húsvéti uzsonnára. Az anyukája fantasztikus lakomával várt. Volt sülthusi, krumpli, Sali, hal. Megkóstoltam a mammit, ami a finn húsvéti specialitás. A mammi bár desszert nem édes és vaníliával esetleg cukorral tálalják. De ezzel még nem ért véget a lakoma. Az udvaron folytattunk palacsintával. Ilyet még nem láttam hogy valaki tábortűzön palacsintát süt. Fantasztikus. Lekvárral és vaníliajégkrémmel ettük. Kolbásszal is készültek, de azt már senki nem kívánta.


és megtanultam horgolni



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése