2014. június 24., kedd

Helsinki, nyári tábor, kemping

Május 28-30 között a Helsinki melletti Sopukka-ban találkoztak újra az önkéntesek. A tréning családias hangulatban telt, 12-en voltunk, ugyanazokkal az oktatókkal mint Kokkolában.
Sajnos végig rossz idő volt, nem sok időt töltöttünk kint. Az utolsó napon a tréning után pár órát sétálgattunk Helsinkiben, csak hogy a nevezetesebb helyeket lássuk. Majd mindenki elsietett a vonatra.



















Éjszakai vonattal utaztam, hálókocsiban mindkét irányba. Hát mit mondjak a vonat zuhanyzója jobb állapotban volt mint a ranuai lakásomé.






Egy délelőttöt eltöltöttem Rovaniemiben is. El is költöttem a zsebpénzem.
Volt egy napom kipihenni az út fáradalmait és már mentünk tábozni a gyerekekkel. 3 különböző tábort szerveztünk mindegyik egy-egy hétig tartott. A helyszín Ranuától 10-15 percre lévő Kuha iskolája. Féltem, hogy a gyerekek megölnek. De végül túléltem. Még élveztem is a táborokat. De azért a három hét elég is volt bőven.



Lemondtam az egy hónapos szabadságomról. Mivel senki nem jön látogatni, és sajnos nekem sincs pénzem az ország másik végére utazni, csak egyedül ücsörögnék a lakáson. Juhannus után június 23-án munkába álltam a helyi kempingben. Egyelőre nincs sok munka, csak néhány vendég jön egy két éjszakára. A főszezon majd júliusban kezdődik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése